✿SWEETHEART✿
Owner

Full Name : Nor Syafiqah Binti Zahhari
Nickname : Fyka or Pyka
Pure : Penang :)
Stay : Sungai dua
Study : SMK Permatang Tok Jaya
Birthday : 22 October 1995
Age : Seventeen in 2012
Status : Taken by Capital * ♥
Colours : Pink for sure, black, purple
Affiliates

Faqihah | Kak lyssa | Eyla | Aznie | Zahra | Next?

Selamat Hari Raya :)
Monday, August 29, 2011 | 6:19 AM | 4 comments


grr ! macam yang korang tauu kan , esok raya rite ?! 
huh ! memang aku nanty-2 saat mcm nie lha . 
btw , aku tkod stu jea . 
skunk nie kan selalu hujan .
aku takut esok pungs hujan jugak .
cena lha mauu rya lauu hujan . 
mesty tak best kan ? hm .

oke-2 . back to the Tittle . 
dengan ini saya Nor Syafiqah Binti Zahhari ingin memohon kemaafan dari hujung rambut hingga ke bawah kuku . puihhh -,- ade ke ayat camtu ? huhu . what the fish ! grr :( 
haha :) tahun nie aku raya kat rumah aku jea .
sapa sudi tuu sila lha maii umah noh :v

baju raya aku untuk tahun nie wana purple dgn merah . 
wallawehh ~ sapa same dgn aku ? 
angkat kaki cepat !
grr ! *ayat mcm mntak penyepak jea !

lalala ~ bagi yang dalam perjalanan nak pulang ke kmpung halaman tuh ;

pandu kereta uw berhati-2 wokk !
ingat orang tersayang yg menanti anda di kampung halaman sana !
bg yang kalutt men mercun tuhh , hati-2 jugak ekk ?
besok da mauu raya . jangan sampai tak ckup pulak tangan tuh nanti .


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :)