✿SWEETHEART✿
Owner

Full Name : Nor Syafiqah Binti Zahhari
Nickname : Fyka or Pyka
Pure : Penang :)
Stay : Sungai dua
Study : SMK Permatang Tok Jaya
Birthday : 22 October 1995
Age : Seventeen in 2012
Status : Taken by Capital * ♥
Colours : Pink for sure, black, purple
Affiliates

Faqihah | Kak lyssa | Eyla | Aznie | Zahra | Next?

Love
Saturday, September 17, 2011 | 7:46 AM | 0 comments



Tension gilaa bagaiii dah ny ! ==' Haiyoooooooooo. Knpa jdi ceni pung aku taktau . Aku still dok egt hg bhai ! Bodo , bodo , bodo ! Eeeee ! Bara nya aku . Hm . But , adakah dea still egt aku mcm aku egt dea ekk ^^' Weyy , hg stil egt aku tak ? Msty hg da lupa aku kn . Hm . Kan best klau hg bule dgq suma isi hati aku yg tgh memberontak ny :)

Knp laa cerita aku tkley abeh ? Tkley ada ending dea lg ! Hmmmm ,


Ya Allah , sampai bila aku harus bersabar ? sampai bila ? hati ny haa , keras mcm batu nak trima laki len . Takpala , apa pungs yg tejadi aku tetap ceni . Tetap dgn pendirian aku ny . Grr !Perangai aku pung da mcm batu , mmg susa lha nak ubah an . Seb aku sabaq jea . Sbaq kan separuh dari iman ^^' Wah . ayt kau . bkn men lgy :(

Happy aku tetap ada bila family and mbe2 aku sentiasa dekat dgn aku :P But , bila aku pikirkan about kau Capital A ! Terus mood aku hilang ! Knpa lha kn kau pernah hadir dlm hidup aku about 1 years ago ?? And .. Knpa hg perlu msg aku mgu lepas ? Then , hg ajak aku kapel alek ! Hg bg aku seribu satu harapan kt aku . Time tuu aku mmg happy gilaa babes lha :) But , klau kau siyez dgn aku . Knp perlu mlm tuu ja hg msg aku ? Then twus menghilang tnpa khabar berita ! Yg aku ny pungs satu npa aku lyan hg pungs tak tau ! Mau aku tak lyan :) Mlm tuh bila aku on jea hp aku twus da msg hg . Mau aku tak syioookkk bagaii ! Asa mcm nak lompat2 jea time tuu . Over lha hg pyka ! peduli apa aku kau nak ckap apa pungs Knpa perlu suma ny jd kat aku lgy ??! Huh ! Nyesal aku <(: 
Aku tak bule happy cm dlu . But , aku stil bule happy dgn cara aku sendiri :D

To Capital C :
Coe ekk ??! Aku mmg tak bule terima hg . Aku pungs taktau pa kena ng aku ny .Jdi fobia twus utk kpel agy . Aku hrap hg phm naa . Aku mmg nak mntak maaf kat hg , aku tau dsbbkn aku mlm tuh hg eksiden . Tekejut gila lha aku bila mbe hg tuh msg aku gtau hg ekssiden . Mula aku tak percaya about pa yg dea kctw tuh . Tapi , aku twus pecaya bila akak hg kol aku . huh ! Sumpah aku nyesal dowh ^^'